Bild från igår


Bildbevis, publicerad i piteås tidning. Längst fram på en In flames konsert är fan inte dåligt jobbat av mig. Dock har ju jag nu p ådenna bild bevisat att man är ful på konsert, och att jag kan posa med plutande läppar fastän jag trängs med en miljon människor. Det var mindre bra jobbat av mig. Äh.. what the fuck, jag var iallafall längst fram och det är det enda som räknas. Och In flames levererade precis som vanligt. Idag är jag hes, mörbultad och har blåmärken men vad fan gör det när man haft en så jävla grym gårkväll? Kärlek.

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha skoj, tjejen till höger om dig spelar i mitt innebandylag;)

2012-04-24 @ 07:54:25
URL: http://rebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0