Söndagkväll

Kort sammanfattning av vad jag gjort detta lov:
-Solat i bikini(kan man fan inte tro idag..)
-Varit på 18års fest
-Haft myskvällar med tjejerna
-Grillat
-Pluggat

Som vanligt är jag ändå missnöjd med lovet, även m jag haft trevligt många kvällar. Men har inte gjort allt jag borde gjort, har enbart känt mig stressad hela veckan över plugg, brist på träning och massa annat. Så i vanlig ordning är jag nu precis lika trött som jag var när jag gick på lov. Känns helt förjävligt att vi inte har lov nu förrän sommarlovet. Dessutom är jag förkyld. Både snuvig, ont i halsen och huvudet. Och jag är stressad som fan för att det inte är säkert att jag har något sommarjobb. Och jag har mindre pengar än jag haft på 7 månader så jag kan inte köpa mig lycklig längre. Just nu är det fan lite för jobbigt att vara jag.

Kommentarer
Postat av: maria

Allting ordnar sig ska du se :)<3

2012-04-16 @ 08:14:52
URL: http://lillmaadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0