What a wonderful world.

Svar till maria: du är så fin vännen♥!!


Arkivbild från i somras, ahr inga bilder på pappas dator!
Efter mitt inlägg igår hände något bra och det mesta blev ganska mycket lättare. Bara sådär. Tänk så fort det kan gå över. Hursomhelst är detta är en obeskrivligt jävla bra dag. Började dagen med att få reda på att vi ej går skola idag så tog mig en skön sovmorgon, sedan åt jag frukost i bikini på balkongen och satt där i 2 timmar så nu har fräknarna börjat komma och jag har bikinibränna. Sedan har jag hunnit styrkaträna lite, men ska nog iväg på gymet eller gå ut och gå senare ikväll. Nu ska jag ta tag i massa plugg och se till att få mycket bortgjort, känns typ inte så jobbigt idag. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: maria

Där ser du, liiiiife is good!

2012-04-16 @ 17:27:54
URL: http://lillmaadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0