Valentine's



Imorgon är det ''alla som har ett förhållandes dag''. Jo men det är ju verkligen så! Det är en riktig skitdag för oss andra, riktigt onödig. Känner att det hela är larvigt, ska man visa extra mycket kärlek plus måsta visa det med gåvor och andra påhitt just en dag om året? Det känns väl uppstaplat eller? Mer som ett måste? Jag tycker inte det är en nödvändig dag alls, visa kärlek varje dag istället. Och gör spontana saker för varandra, det skulle jag älska iallafall. Nu ska jag sluta hacka på detta eftersom alla verkar se framemot och älska denna rosaröda dag. Ha så kul på restaurangerna, bion, sofforna och allt annat ni ska göra. Själv ska jag ligga och sluka chips och låtsas som att jag aldrig köpt ett gymkort. /Hälsningar från en bitter singel


Kommentarer
Postat av: Rebecca g

tycker alla hjärtans dag suger trots ja ha ett förhållande... normalt?

2012-02-15 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0