Bryyyy

Ahhh äntligen är denna dag slut. Den har verkligen varit så jobbig som jag förutspått... Vaknade med huvudvärk och kände mig överkörd av tåget, sedan är det ju jävlart polarväder ute (som ingen kan ha missat) så jag har frusit hela dagen, sedan blev det jobb. Fanns mer saker jag borde gjort ikväll som jag såklart inte gjorde, men man kan inte lyckas med allt.

Var iallafall hos elvira ikväll och det var trevligt att nostalgibläddra i bloggarkiven från 2009, the fucking incredible year.

Nu ska jag fan sova, borde som sagt ha skrivit på artikeln.. borde ha pluggat lite spanska. Men jag har inte lyckats med det, och kommer definitivt inte göra det nu heller. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0