Flammig utan sol

Har ont i huvudet, men har jävlar i min lilla låda skrivit så det ryker på psykologiuppsatsen! Dessutom är det fredag, så jag kan utstå lite headache.

Dock har lite gått käpprätt åt fanders idag, bland annat min brun utan solning och jag är lite flammigt brun överallt, förutom runt munnen där jag är kritvit. "Du ser ut som en katt" sa agnes, och jag kan inte annat än hålla med. Sedan är mina händer fucking svarta och flammiga, ahh love life. Ska skrubba mig när jag kommer hem i säkerhet igen. Sedan tänkte jag ju gymma idag, men jag glömde skor så det gick också åt pipan med det.

Ikväll blir det att fara till sjungande med brudarna, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0