Boomboom


Shue. Efter skolan idag drog jag och fikade med gudarna där saker som det bilden visar diskuterades. Nej inte att bada eller att springa runt och veva med armarna i bikini. Utan att åka utomlands till sommaren. Spara pengar, packa en väska och ta en sista minuten till alanya. Vore så jävla gött. Ja sedan sprang jag runt och delade ut mitt cv till hela stan. Nej, men på många ställen! Känner mig duktig, mogen och väldigt ansvarsfull nu hehe.

Nu lyssnar jag på riktig nostalgi musik och känner att det mesta egentligen är rätt bra just nu, och bättre ska det bli. Om jag bara orkar fixa mig kommer jag nog tycka livet är drägligt en längre tid, fast vi vet ju hur det brukar gå med det. Slutar orka fixa mig direkt jag sagt något som det här.. Okej det ska fan inte hända än, iallafall. Känner att det är något storslaget på g nu(dock inte med mitt utseende)fifaaaaan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0