Bra häng


Ikväll for jag med mina kompizar till ett fik. Jag tror det hette waynes..? Har aldrig varit där förut iallafall.. men jag har hört talas om att det är ett ganska coolt ställe där det är bra häng. Okeeeej ska sluta nu, vi var som sagt på wayes och näe alltså, jag gillar typ inte w som slutar på aynes. Dyrt, mycket folk=trååångt, alla tror det är ballt att hänga där också. Varför inte at ett annat fik? Okej vi har inte så stort urval då hehe, men det är fan inte så bra på waynes alltså. Ibland kan det vara trevligt att fara dit, men alltså de som är stammisar där förstår jag inte.

Hur som helst hade jag kul ändå fast vi var på w som slutar på aynes eftersom jag var med några riktiga goddar och det förekom mycket skratt. Nu ska jag kräla i säng, I TID. Skönt, för imorron har jag en riktigt jobbig dag framför mig.. och eftersom jag inte tvättat mitt flottiga hår kommer jag som grädden på moset se ut som djävulens avkomma. Kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0