Brunar till mig


Jag är verkligen definitionen av "blek utan sol". Därför sitter jag nu och brun utan solar mitt ansikte.. tror inte min superkänsliga hy tål sånt tjafs egentligen. För det kliar litegrann. Men jag kollade ju som sagt på nyårs bilderna och ser att jag ser ut som florsocker i ansiktet.. Vet inte säkert om det beror på att jag är blekast i världen eller för att mina tre skönheter till vänner, alltså Amanda, Hind och Karro, är så bruna. Bredvid dem blir jag.. tja en riktig mjölkis.. Och det klarar jag inte riktigt av längre. Så jag försöker göra något åt saken som sagt, får se hur resultatet blev. Tog inte speciellt mycket eftersom bränt barn skyr elden. Ja i det här fallet är jag den brända ungen. För er som inte förstod menar jag att jag provat maffa på en fet klick i ansiktet förut och fick linjer på käkbenen feta som polisonger och det gör jag inte om, eftersom jag lärt mig av mitt misstag.

Förutom det har jag plockat mina bryn och ska snart ge mig på min något mildare dove brun utan sol och smörja in resten av kroppen. Vet inte varför jag väljer att göra detta klockan halv 2 på natten men nu blev det så, lär ju ändå sova så länge att det inte finns tid till det imorron. Well nu>brownie(förhoppningsjävlavis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0