Duktig josse

Vet ni en sak? Jag är nöjd med mig själv. Idag har jag mer än gärna varit en vän åt en som behövt en vän, jag har köpt nya block till skolan så nu är jag fit for fight att plugga, jag har börjat på gympauppgiften, jag har hjälpt pappa i köket, duschat och gjort en extrem uppfräschning innehållande peeling, rakning av ben, tvättat hår, smörjt in kroppen, plockat bryn, tvättat ansiktet grundligt osv. Sedan höjdpunkten ikväll: har för första gången kört i stan men filbyten och allt vad det innebär, kört flera rondeller, trafikljus, 110 på e4an, parkerat, lyckats växla i en sväng och så vidare. Kanske inte låter mycket för redan erfarna bilförare men för mig är det en bedrift. Är sjukt nöjd, och jag höll mig dessutom samlad och var snäll med pappa hela tiden.

Nu ska jag parkera mig istället för bilen i soffan och spela tv spel med pappa ändå tills det är sängdags. Det känns bra just nu!

Kommentarer
Postat av: maria

love u <3

2012-01-25 @ 18:29:21
URL: http://lillmaadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0