Hemma spa


Såhär ser det ut hos mig ikväll! Inte...
Men jag kör ett lite mindre lyxigt spa dock som duger lika bra(vem försöker jag lura?)

Ikväll är det både regnigt och blåsigt ute och jag har ingen lust alls att göra något jobbigt ikväll. Trots att vädret är som det är så trivs jag. Att ligga och se en bra film och köra lite hemmaspa och lyssna till regnet är toppen en dag som denna. Därför håller jag nu på att slänga ihop skrubbar och ansiktsmasker, hacka gurka, spola upp fotbad, plocka ögonbryn och göra hårmassage för fulla muggar.

Senare kommer karro förbi och då blir det nog en rejäl kraschlandning i min säng uppdukat med film, chirre och hallonsoda. Nu ska jag hoppa i mina mjukaste kläder och köra igång. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0