Tja tjena


I fredags var det en hejdundrande avslutningsfest som började med klassen hos Hanna och slutade i en lokal på älvsbacka där det dansades till klockan 3 på natten och sedan cyklade jag hemåt. Gårkvällen spenderade vi hos finaste Sara som fyllde 18 år, sedan drog hela bunten, inte helt oväntat, ner till max för att fylla på våra hungriga magar och sedan bussade vi hem.

Så helgen har kort sagt varit riktigt bra med mycket fart, därför känns denna kväll sjukt jävla tråkig. Jag sitter instängd i mitt rum framför datorn ful och jävlig och i tv rummet sitter farsan och Joel och hojtar över en idiotisk fotbollsmatch. Och vänta lite... nu hör jag dem stämma upp i en hemsk Whitney Houston duett också... Hatar att se fotboll på tv, så nu ska jag dra ner på ica och köpa ett jävla lass med frukt och sedan äta ihjäl mig på det och sedan gå och lägga mig. Fuck söndagar, oavsett om det är skola eller ledigt som gäller dagen därefter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0