Nothing, just nothing at all.


Nu var det verkligen längesen jag var här och gick lös senast. Inte mindre än två veckor och två dagar sedan. Herregud, så länge har det aldrig gått mellan mina blogginlägg och det känns konstigt. Men det är bara det att jag inte känner att tiden räcker till. Har så mycket i skolan, körkort, träning you name it. Jag vet inte hur jag ska hinna blogga när jag inte hinner leva mitt liv ens. Och jag vet inte varför jag ska blogga när jag inte har något liv att skriva om. Så det kommer bli mycket färre inlägg och tystare än vanligt här, tills allt lugnat ner sig och tills jag börjat leva igen. För just nu tror jag nästan att jag är död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0