du har lika bra flyt som folk me otur

okej ja ska gå och lägga mej egentligen , fast ja orka fan inte sova . ibland är det nästan ansträngande ..
Om ja kolla ut genom fönstret se jag ett sten dött skellefteå , haha vafan gör alla här egentligen ? ingen är ju ute. okej ja är inte heller ute men det är en annan femma atm.  Fast ändå inte så ball att kuta runt i skelltown kvälls tid, inte dag tid heller för delen.

 well , nu ha jag stört er tillräckligt mke för att ni inte ska kunna sova så därför bugar jag så djupt att jag slår skallen i golvet
 ( if i could,then i would det vet ni ) och säger gonatt igen

vi håller norrland levande

Kommentarer
Postat av: EMMA

man tackar =)

2009-08-09 @ 00:56:21
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0