i don't know what's right and what's real anymore

näe vet ni vad..jag borde skämmas. jag bloggar typ en gång per vecka sen glömmer jag bort att jag har en blogg att hålla igång sen får jag ångest för att jag aldrig skriver och ligger vaken med tårar i ögonen sent  om natten och vrider mej i ångest plågor...hm så skulle det kunna vara men nej, så är det inte. sanningen är den att jag inte KAN blogga , ja de är sant jag kan inte skriva nåt kul eller intressant så varför ska ja då skriva alls ? JO FÖR ATT STÖRA ER HÖHÖHÖHÖHÖ , nej så är det inte heller. haha ja vet inte vad som är sant eller inte ;S;S;S

min kusin drog nyss hem efter att vi suttit på balkongen och ätit glass i solen.
Ikväll ska ja träna stonehard ...eller nå sen leka med elvira. Eller javars, nå sånt. Imorron blire harry potter lan för hela slanten hemma hos mej, det bli nog jag elvira sandra och deras kompis lisa , trevligt :) HARRY POTTA <3<3<3

ja är som en förvirrad bäver i sina sista dagar i snöstorm...:(:( de känns inge bra HAHAHAHHA ja orka int
 < SHU BRE ,HERE I AM ONCE AGAIN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0