K på den

aha har nyss kommit hem igen, hela min familj har lämnat mej åt mitt öde så nu ska ja chilla järnet all alone. kalla mej galen, men jag älskar fan att vara ifred hemma. okej nu börja de låta mystiskt ovanför mej och ja, lite scared blir jag men ska ställa mej och skrika så sluta jag vara rädd..eller nå. imorron ska jag fixa mitt löshår wiho sen dra en sväng till stan sen åka till stugan. på söndag blir det nog elvira ,
 
får se om jag hinner skriva imorron annars hörs vi på söndag xoxo
förresten, ha du nåra schyssta låt tips får du mer än gärna dela med dej.
Jag ha fan inge att lyssna på DESPERATE NEED OF HELP !

 oj så gammal, men jag ha seriöst låt torka så K PÅ DEN !

Kommentarer
Postat av: Cajsa

tackar! va kul att du gillar den! ^^

2009-08-15 @ 11:48:32
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: pia

sv; tack, ja:)

2009-08-15 @ 14:32:57
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0