kanske stan

hejsan , vaknade av att det stekte i mitt rum. Kollar ut och ser solen skina för fullt, fast det är bara 15 grader ute så det är ju inget beach väder om man säger så. Jag är mest sugen på att gå en sväng på stan och köpa en ny tröja på gina tricot innan skolan börjar, visst jag ha redan köpt typ 1000 tröjor som jag tänker ha då skolan börjar men whatever, tröjor kan man inte ha för många av ;)
Om bara min kära vän elvira vill följa med så går mina planer i lås, för jag får inte tag i moppen idag så vi tar oss som inte till nån strand heller.

ikväll ska jag hård träna igen, blir att ta en powerwalk i elljus spåret sen styrketräning at home
vi hörs sen pussar
fan så risig skola

Kommentarer
Postat av: Josephine

igår var jag med några kompisar och spela kort och tog det lugnt :) vad hade du för dig?

2009-08-13 @ 13:00:28
URL: http://noolan.devote.se
Postat av: Anonym

okej jag har lagt till dig nu :)

2009-08-13 @ 16:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0