love is my drug

hm hm hm , sitter och nynnar på nån konstig låt. Ska snart äta sen kanske åka till ursviken..men ser dock inte ljust ut för min framtid ännu. we'll see
Nu ha jag inget värt att skriva så de bli inget ballt inlägg,
men kolla elviras blogg om ni vill se världens risigaste video (utan ljud,dock)
ehm ja, vad ska jag säga? min mobil ha damp lagg och min moppe är nytankad så det är happyhour..lite iaf
men jag hör av mej imorron kanske, see u fags :)
 

fnatt3 å tjatt3 gilla att showa till den här just so you know

Kommentarer
Postat av: mika

ah härligt, näe spelar gitarr:D

2009-08-27 @ 21:04:51
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/
Postat av: J

Jo, vi har märkt att ni gillar den där låten;)

2009-09-07 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0