ny kamera GREAT

nu så, nu ska jag skriva av mej lite grann.
Sista dagen på sommarlovet och allt , va fort de ha gått men okej.
Ja som sagt så va vi på stugsista och det var rätt kul , nåra va lite avdankade men men shit happens.
Sen i veckan har vi varit på stan , köpt lite sista minuten kläder till skolstarten och sett sandra gå modell för scorett :)
Kan meddela att det kommer bli mke bilder framöver eftersom jag fått en ny kamera idag, ja min gamla pajade ju så det kändes ändå rätt värt att byta ut min gamla 4 megapixels kamera som var stor som ett as till en liten ,smidig ,röd goding med 10 megapixlar , och ja jag är HAPPY

 

Jasi, vad har hänt mer ? inte jätte mke men löshåret är klart iaf, så jag ska försöka få till nån bra bild och lägga in så ni får se (care) men nu ska jag typ dra till elvira för ja ska slagga där sen imorron bär det av till ursviksskolan igen ,feelgood på den PUSS

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, avdankade...

2009-08-24 @ 21:50:02
URL: http://majawlolob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0