a girl who's killin' a boy

aja är hemma , kom hem för längesen. Idag ha det varit kämpigare än vanligt på praoen.
Vaknade av att halsen var helt igentäppt av slem ,fräscht josefin, och ont gjorde det oxå. Inte blev det bättre av att man är helt slut oxå.
men äsch halsont pallar väll alla med, fast det blev bara värre. fick huvudvärk och blev tät i näsan sen blev de lite svindel och började kallsvettas. kände mej faktist riktigt fräsch idag...njae haha fan vilken wainer jag är.
jaja när ja kom hem låg jag som en klubbad säl i sängen och läste. Nu ska jag snart ta ett bad för jag fryser så jag skallrar tänder. Nä vi få se om jag orkar fara imorron , inte om de känns såhär.
det risiga är att elvira är lika slutkörd och krasslig. synd synd

nu ska jag inte prata om ovärda saker längre, ska bada,sminka av mej.spela mitt favorit dataspel HAHA eh, och vara allmänt ofin sen sova.
pussar

vad är felet haha

Kommentarer
Postat av: elvira

HAHAHAHAHA det kryllar ju av sepe bilder på mig i din blogg:(

2009-12-02 @ 22:13:44
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0