apelsin

JAG FÅR DAMP !
tänkte stiga upp i tid imorse och så vaknade jag av att joel snackade i telfeon så då antog jag att klockan var halv 10 eftersom han skulle stiga upp då, så jag somnade om. Sen vaknade jag igen och hörde fortfarande att joel va hemma så då kolla ja på mobilen och såg at tdet stod 09.03 ,så jag blev happyface för att jag skulle kunna sova mer och trodde att joel bara hade gått upp tidigare än tänkt. Sista gången jag vaknar och kolla på mobilen står det fortfarande 09.03 och i paniken inser jag att klockan ha laggat ihop så jag rusar ut i köket och ser på klockan och säger helvette högt bara för att understryka hur sent det är. klockan var alltså 13.00 .... dra åt helvette mobilfan idiot jävel dra dra dra
så nu ha ja hunnit duscha och ska äta lunch sen måste jag he mej utåt och få lite frisk luft sen nörda tv spel i guess , ikväll blir de nog rasmus sen kanske jag och elvira ska ut och leka i snön. Nämen vi se väll ,
one more thing : DÖ MOBIL DÖ
förresten kolla vad jag hittade , aeeh fyfan
 

Kommentarer
Postat av: elvira

åHHHHHHHHH TAKE AWAY

2009-12-29 @ 15:00:45
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0