hell yeah

bilder ja, kommer mer sånt framöver. Nu ha ja just kommit hem från stan typ , och ni ser ju skorna längre ner som ja köpte. Åh gud , to die for. Är nöjd över dom , som fan och så bytte jag en blus åt mamma. I övrigt kollade jag bara efter en ny mobil, blev ju så att jag lämnade tillbaka touch mobilen eftersom domär alldeles för komlicerade för att jag ska orka ha sånna. Jag och maja strosade mest runt och kollade , hon köpte nå leggings och en söt jeansklänning på rean. Feelgood alltså , nu ska jag gå och dega i soffan och glo när brother och pappa nördar hercules tv spelet HAHA ja det är sant. Sen ska vi käka pizza till middag och pappa ska bort , så troligtvis ska jag till rasmus älskling.

nu bär de av til soffan like i said. pussar
 
jag kan icket fota tyvärr , men i dont care who knows ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0