I'm heading for a breakdown

ojoj , hann inte skriva tidigare. Vaknade upp hos elvira med maria och elvira ovanför mej , tyckte synd ommaria som va pigg och vaknade i någorlunda tid medans vi sov bort hela morronen. Jag va så förbaskat trött som vanligt ,standard de ha blivit nu under julen men de ska bli ändring. Sen satt vi och säckade hela dagen och va bara fula sen åkte jag buss till stan och köpte den där siden jackan jag snackade om och som jag trodde kostade 300, fast när jag betalade sa dom 250 spänn så inte wainade jag över det. Bli nog att ha den imorron och nå annat snitsigt.
ähä de börja bli tomt i min börs men so what, när ja börja jobba igen är de lugna puckar.

igår for jag till rasmus och vi kollade på simpsons ett tag sen vägrade den fukkade dvdn funka as usual så vi gjorde inte så mke mer , men de va trevligt som vanligt. Sen träffa jag maria och gick till elvira , vi gjorde popcorn och saft och snackade och det var riktigt mysigt fast ....
josse+elvira+maria = josifer+elviraluJAO+marius= KAOS , sjukt fula barn tillsammans kan inte ha tråkigt :]
aja nu ska jag försöka sluta frysa, sen gå ner på ica me papi sen spela tv spel sen bada. Måste skriva nyårslöften och utvärdera år 2009 i min ytterst pinsamma dagbok oxå innan bed time. Bli en lugn skön kväll med andra ord,
pusspuss hörs imorron !



åh gemej julafton igen...stor gran och bra kvalla på kortet jaj, där satt den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0