ingen skulle falla för dej även om du var ett stup

nej , drabbades av en enorm blogglust. Fast as usual ha jag inte mke vett att skriva , dunkar musik och funderar på vad jag ska göra nu. Spela monopol me pappa päron och joel , lägga mej och läsa, ta ett bad elelr sätta igång bridget jones dagbok...tricky dedär. Kommer inte fram till nått, jag vill göra allt men jag orkar inte. Sen sitter jag i dator stolen som en cheesedoodle så min rygg börjar likna QUASIMODO i jävla ringaren i notredame.
jag skämtar inte, få fan andings svårigheter och ont i sidan av magen av det. inge bra alls .
inser att jag håller på att bli tokig. ha feber ont i skallen och är slö som en söndertrampad myrslok indragen i en tornado. HAHAHAHAHAHAHA VAFAN ÄRE FÖR FEL PÅ MEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0