save me from myself

tjalå, jag ha ont nånstans i magen. De värker iaf snett , aja care. Nu sitt ja hemma , är helt slut oc ska snart duscha. Vi ska se en film här hemma efter det. Skönt att ta det lugnt men imorrn kväll bli de rasmus. På dagen ska jag och brother dra och köpa de sista julklapparna , bli bra...men inslagningen kommer inte bli lika rolig. Paketen blir...eh sannerligen orginella. Knöliga och skrynkliga , på tok ör mke tejp på, kladdiga etiketter och trasigt papper här och var. Men så ska de va, då syns det att det är gjort med kärlek. Berättde ag om vår julgran? kanske men den blev iaf gullig, ser ut som en buske egentligen och den är fullprydd me alla möjliga färger som om vår julpyntslåda har vänt magen ut och in och spytt på granen. Finfint .

Nej nu måste jag duscha , sen lira brun utan sol och se om de kan bli nån skillnad. Börja bli trött på att va blekast i urs så ska nog sola nån gång under lovet , få hoppas att UV strålarna är på min sida och känner för att steka mej till en pepparkaka...kommer aldrig hända
PUSS

Kommentarer
Postat av: elvira

hahaha spytt på julgranen, jag kan se mig dig göra det:D

2009-12-20 @ 23:31:42
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0