somehow i found a way to get lost in you

jag är förbannad arg sur pissed och helt fuckad i skallen.
städade som sagt idag och hade mobiljäveln i bhn och så valde den att hoppa ut just då jag stod över skurhinken så plums sa det sen va den mobilen helt jävla död. Måste ha en stenålders mobil som tjuter och är helt cp. Hoppas hoppas de komemr en ny i julklapp annars bli jag galen. Sen ha jag huvudvärk,lite feber och ont i halsen. orka leva. skola imorrn tagga livet hehehehehehehehhyeh AAAAH
                                           min önskelista : 

                                        •mobil OHYE
                                        •rosa adidas tröja
                                        •pengar
                                        •parfym , victoria beckhams.
                                        •presentkort på gina
                                        •navelsmycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0