straight into the mouth with the unknown

sitter här och punkar lite musik , ska snart duscha och plugga. Imorron blir det skola, thank god !
haha jag är fan tönt, sitter på facebook och matar mina fiskar i happy aquarium men yä... haha det är kul som fan tyvärr och jag blir beroende och elvira tycker att jag är töntig. En heter till och med elvira så hon ska känna sej hedrad och allt dedär. nog omdet, jullov ffs imorron. Ska ut och hugga en stackars gran imorron pynta den och sedan snickra ihop ett pepparkaks hus
(i mitt stilla sinne undrar jag hur det ska gå eftersom varken jag joel eller mamma ha speciellt långt patience så...)  sen vill jag vara med rasmus hemma eller dra med han och fler ut och åka madrass. Fy satan vad kul, bli att packa på sej kläder eftersom det typ är 20- ute, helt sjukt :O

Fick iaf nya skor som en tidig julklapp igår , va nå reebok skor jag spanat in for a very long time. Svarta va dom iaf. för som vita såg ut som nåra skor vår gamla gympalärare maggan som är typ minst 50 bast hade, så nein.
men nu ska jag åka med pappa och joel till sjukhuset och hälsa på älskade farfar som åkte in där idag ,
hoppas att det inte är så allvarligt :( fan i helvete....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0