va fan skrattar du åt?

fattar inte, måste ha blivit nån galen släng av svininfluensan igår ;O Mår mke bättre idag , har lägre feber och lite ont i halsen,men annars är allt bra. Tror feber är på väg att gå down eftersom jag steks ihjäl och igår frös jag så jag skakade fast jag va fullt påklädd och låg under täcke och filt. snart back on track alltså , ska utnyttja den här vilodagen till 1000 och verkligen hoppas att det är ännu bättre imorron. Nu ska jag käka isglass mot halsontet sen duscha och krypa i säng och se en film. Måste även plugga lite men men . Tittar upp på min hylla och ser 4 porslins tomtar stå där och ser så juliga ut så jag bli tjurig , vill ha samma feeling inför julen som när jag va liten. Ska slita häcken av mej för att få minsta julstämning innan jul...ett måste
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0