värd

jag vet inte hur många gånger jag ha härjat här idag, tyder på inget liv. Men iaf, jag sitter och tuggar på en bit papper som inte smakar gott och ska snart he mej i säng. Men orka , skola imorrn kan packa och dra och dräpa sej och allt de där. Får betygen på fredag , undra hur de blir. Känns lite som nån jävla julafton när man få betygen,i ett paket och man vettefan vad det innehåller...eller jo ett papper med betyg men ni fatta poängen hoppas jag.
aja nu ska ja slänga fram lite fulkläder till imorrn och packa ner lite gympa kläder. fan gympa = kamikaze

och ja vad ska jag säga mer? Rasmus tyckte inte om min tomas bild fast den var ägnad speciellt åt han...och sårad vart jag. Nä inte särskilt haha jag håll på att få en stroke :( så jag ska gå och stroka ihjäl mej HAEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0