you only meant well, of course you did

hemma nu, ska nu sitta här en liten stund och kolla på stukade videoklipp som jag skrattar åt fortfarande, jag och elvira nötte den här i 8an så den hade jag nästan glömt att komma ihåg :

ahahaha gosh , fan vilken skönhet. Aja sen ska jag sova, lägga mej i tid alltså, skönt och bra.
Måste he mej upp nån gång imorrn, ska nog ut på en promenad annars slappa jävel. 
ajo köpte bara en oversize tshirt på stan , men jag fundera på att sätta sprätt på ännu mer money och köpa en ULTRAMEGAFANSNYGG cidenjacka för 300....det svider rejält så vi få se hur de bli me den saken.
careface monster på det

Kommentarer
Postat av: elvira

haha de het siden inte ciden :]

2009-12-29 @ 00:11:17
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0