DON'T GO STADSFESTEN :(:(:(

a okej nu måste jag sammanfatta stadsfesten veckan som för den delen ha varit världens roligaste. Jag bli ba på dåligt humör då stadsfesten packar ihop och drar för det är verkligen skellefteås höjdpunkt på sommarn.
btw så jagade vi johan palm så han blev rädd

onsdag kväll : slet med mej elvira dit och va med carro och lovisa där hela kvällen, gick mest runt och tog de lugnt sen tvingades jag åka ranger, den där ''båten'' som vändes upp och ner och när jag väl åkte va ja säker på att ja skulle dö.
Efter åkturen va ja så taggad på att åka den nästa dag.

torsdag dag : åkte massa karuseller, testade allihop och tyckte de va hel lyckat.

torsdag kväll: vi komme dit me lovisa och carro och fortsatte åka karusell och spela på lotteri tjafs som jag aldrig vinner på. Skaffade lite nya homies från norrköping, rené mattis och tom :)



fredag dag: va på stadsfesten ett litet tag med elvira vi gick mest runt sen åt vi lunch på wook & roll , for inte dit på kvällen

lördag kväll : vi var inte där på dagen så vi komme dit på kvällen och betalade in oss på området vid halv 9 sen gick vi runt och pratade me alla möjliga som vi inte kände , sprang runt överallt och vi frös som satan men de va riktigt kul. Stod och pratade med mattis,rené och tom ganska mke . as roliga killar som vi tog numret av , for hem vid 2

söndag dag : for dit vid halv 3 och stannde tills de stängde vid 4, va riktigt tråkigt att säga hejdå till dom som jobbade där..men de suger ju alltid att säga hejdå haha vilken fjant jag är. Men vi ska ses i stockholm i sommar så de känns lite roligare ;)


kan inte säga annat än att de ha vari en helt jävla king vecka , nu komemr ja va rastlös tills stockholm.
STANNA KVAR STADSFESTEN !!
 bara jag som taggar sönder då jag ser den ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0