hahaha happyface+ursvikare

ja jag är taggad på nåt som jag inte kan säga vad det är, asså jag vet inte själv men på nåt galet sätt är jag taggad..
jaja lika bra att fortsäta vara det utan att veta varför för då håller jag humöret uppe iaf :)

aja idag gjorde jag nåt för en gångs skull, drog till urs och träffa linda så vi chillade ett tag på kanot sen träffa vi ida amanda och filip som skulle till carl..det hela slutade med att vi sprang ihop med dom igen och sen satt vi mest i lekparken och pratade det var trevligttrevligt att träffa lite hederligt ursviken folk :) miss it , well sen vart ja hämtad och ska snart käka.
jag hoppas att elvira kommer hem snart för hon håller fan på att knycklas ihop och försvinna där ute i boschen..det är inte bra för henne att vara där tro ja :)

observera att fnatt3 å tjatt3 står dolda i skuggan, lugn vi är vana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0