radera bloggen igen?

till att börja med ska jag ta och berätta att jag fick mitt jäkla förarevis idag så nu ska ja ba fixa moppen sen kan ja köra runt hur mke jag vill HÄRLIGT !

för de andra ha jag börjat fundera på att radera bloggen för andra gången, känner att jag inte skriver om något som intresserar andra.
Skulle vilja skapa en blogg med ett visst tema, tyvärr är jag inget mode freak så mode blogg blir det inte.
Kan inte med det där fantastiska med att fota som elvira verkar ha fattat så de bli ingen fotoblogg heller.

Då kommer den jobbiga frågan som jag frågar mej själv,
vad är du bra på då?


- Ja, vad är jag bra på riktigt ?
ehm haha asså det är bara det att jag inte är så bra på nåt
speciellt. Kanske skulle göra en blogg me lite snygg design och sen skriva om min vardag ( fast på ett bättre sätt och uppdatera oftare med fler bilder och låtar) och faktist tycker ju jag att det är roligt att sminka folk och läsa om make-up tips .. ja de kanske bli nåt åt det hållet. Skönhets tips ( fast jag inte är nån skönhet själv men okej haha ) och lite roligare om min vardag med massa bilder. Ska oxå försöka marknadsföra bloggen lite bättre ..Väntar mej inte att bli nån stor bloggare, tro inte att det är det jag hoppas på , men lite fler läsare skulle faktist vara roligt Ska nog köpa en ny kamera för min andra lagga ju som fan.

fucking kvalitet cykel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0