blev inte lite text ser jag...

idag har jag varit duktig, riktigt duktig oxå. Steg upp ganska bra tid sen åkte jag med mamma till verkstan och städade. Dammsugade,torkade,skurade. Väntade mej cirka 50 :- för att ha städat i en timme, blev väldigt surprised när det landade 300 spänn i min hand efter städningen. men nice som attsiken. Får alltså 1200:- per månad + 600:- i månadspeng. Åh kan det bli bättre? njae. det var faktist ganska kul att städa oxå så dey här är lätt tjänade pengar.
jag som alltid ha dåligt om gage bli inte dåligt glad heller, rich bitch framöver. jo sen gick vi på julskyltningen i stan och sen åkte vi hem och beställde pizza. Nu ha jag just spelat dataspel hahahah , jo det är sant, och kommit fram till att ett spel för barn från 6-10 år måste vara smartare än mej.

igår kväll åkte jag till urs och träffade linda sen gick vi hem till rasmus, och jag va jobbig med han ganska länge.
kunde inte sluta skratta åt ovärda random saker. Och så kittlade jag honom ett bra tag, det är halvsvårt att låta bli när man vet hur kittlig han är oxå. amen iaf, sen drog vi till makkie som lanade med tj och bullen och låg tillslut alla och tittade på svampbob fyrkant maraton och jag blev agressiv mot programmet för alla störande ljud sen åkte jag hem igen, var så himla trött så jag somnade innan halv 1. Skönt, men jag är trött nu oxå.
aja nu ska jag gå och ta ett bad för jag är verkligen not fresch, sen bli det att lira pokémon på joels gameboy.
jag är fan geek aa hoj


gulligt homo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0