blir inte dåligt pissed

hej hoes, sitter med linda nu och tar det lugnt som fasiken. Ha varit och efttat middag , nu ska vi snart käka ben å jerrys och glo på movie, och min mamma är skitorolig att vi ska göra nå dumt. ja bli helt jävla cp eftersom hon inte kan släppa på mej lika mke som jag hade önskat. Missförstå mej inte, det är bra att hon bryr sej om mej, men när hon vill komma och kolla till mej bara för att jag ska vara ensam med en kompis utan parents at home så spårar de ur. vafan de finns ju en hemtelefon så hon behöver ju knappast oroa sej att vi ska dra ut ? nae och det bli bara värre när hon skrattar bort allt när jag är helt seriös, fyfan hon kommer aldrig fatta. eller så fattar hon men skiter totalt i mina behov.

nu orka ja inte lacka ur mer, ska ha en trefflig kväll och chilla jävel. puss



I AINT FUCKIN' SCARED OF HIM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0