byebye blondie

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa observera gay rubriken.
kom nyss hem från rasmus där de va lan för fulla muggar. Vårat disney lan blev som inget lan, vi såg tarzan sen blev de så sent och allt. Nej de få vi ta igen på jullovet istället yeye bli najs.
For iaf hem i tid,  så nu sitter jag och trycker nötter och julmust och det är inte lite skönt att bara sitta som en död mask. Jag är hungrig men hitta inge vettigare att stoppa i mej haha
jo btw, nu äre inge mer blondie för min del. BRUNEEEEEEEEEEEEEEEEEETT NU
haha känns kinda wierd fortfarande, men de blev helt okej. tro jag måste vänja mej lite.
fick en del komplimanger iaf så tacktack :)

nu ska jag typ eh...se om nån vill vara social. Vill ingen de så gå jag i säng och laddar för imorron.
PUSSN


Kommentarer
Postat av: Maja

JAG TYCKER DU SKA LÄGGA IN EN BILD JUUUUU! :D<3

2009-11-22 @ 13:31:05
URL: http://majawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0