dampa på golvet

är hemma nu, for till rasmus med makkie . sen komem maria och dom manliga var osociala och satt vid datorn så jag och maria låg på golvet och krampade av skratt åt bla. butangas,dvdn som aldrig funkade och amssa massa annat onödigt. tårarna sprutade på mej och jag var säkerligen knallröd i ansiktet av ansträngningen, tro mej, det är svårt för mej att andas när jag kämpar mott skrattkramper, fast det är de nog för de flesta, och ja, jag kan inte säga annat än att jag älskar att skratta. hahahhahahahahah (VANSINNESSKRATT)
sen såg vi iaf bombay dreams haha, som suger ganska rejält. på de hela taget, en helt fungerande kväll utan alltför många missöden.

btw, undrar varför alla skrattar åt mej så ofta. inte med mej , utan ÅT mej.
alla fann det underhållande då jag kallade dvd.n mp3 och insåg inte själv att jag sa fel
och när jag trodde att det stod LORD på dvdn fast det tydligen stod LOAD, ja okej dom bjuder jag på haha sjukt

nu ska ja sluta svamla skit, måste sova innan jag bli galen hiahaihaiahaiawihai
/ josseeeeeeeee

cat . i'm a kittycat and i mjaow mjaow mjaow ...haha jag avlider på fullt allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0