definitely maybe

ajo kvällen va väll ...sådär. När vi komme hem socialade jag med familjen sen har jag bara suttit här,glott på 2 ½ men och punkat musik för att överrösta pappas musik som inte är hm ja, lika bra som min.

Nu håller ögonen på att falla ihop , och jag vill helt inte falla ihop och möblera om tangentbordet med mitt ansikte
så därför ska jag ta mitt pick och pack och dra mot sängen som står en meter bort och ser sådär äckligt inbjudande ut. haha ja bli bög , imorron bli de gratis sms och köpa skor tror jag om nån ska följa på stan, typ maja.
gonatt alla i vårat avlånga land

ett litet btw i förbifarten , rasmus är söt
.


du få leta länge för att finna risigare barn, observera fett hår och mongolida miner.
elelr ser vi alltid ut så kanske? piss happens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0