det bara är så

av nån anledning röstar maja emot mej vad jag än säger , så henne orkar jag inte lyssna på
( sorry maja du ha ingen som helst röst i de här med mobilval :] )

aja va inte de vi skulle skriva om idag, dagen började med en oändligt trött josefin som sen åkte till skolan , dock utan att falla på vägen ner idag ,creds till mej. eh a , sen stod vi på druvan och bakade och fixade för fulal muggar.
jag elvira och oscar funkade väll som team , men det va stressigt as hell och man fick panik av alla småbarn som va hel frälsta i pingis och lämpade av ett helt lass med pantsaker. Sen köpte jag och elvira helt fel saker på konsum oxå så de vart fail av allt. stå där hela veckan...tagga livet
ha nyss tagit ett långt bad och ska nu fixa håret , om det går vill säga för det händer ju inte alltför ofta nej.
sen ska jag läsa om andra världskriget, det bli nog inte så svårt tror jag.

haha , maria det är värt 2 timmars massage !

fetabarn i stockholm

Kommentarer
Postat av: Maja

hahaha :]

2009-11-17 @ 21:18:27
URL: http://majawestin.blogg.se/
Postat av: maria

DET ÄR FETT VÄRT DET, men ja, kallt och jobbigt kmr de vara ändå (A) MEN BJUDA PÅ MÅNGA SKRATT

2009-11-19 @ 16:57:37
URL: http://lillmaadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0