god bless the broken road

äntligen hemma från pan, det sög rätt igenom. Men nån måste ju sköta skitgöran och städa, sköta lekar och allt sånt.
happ, gick en fredag till spillo men de kommer ju fler.
Imorrn ska jag dra och baka peppercookies hos maja , det är ju standard fast det bli inte som vanligt tyvärr
nåja vi gör det bästa av det. Imorrn kväll vet jag inte vad jag ska göra, antingen fara till amanda här på morön eller kanske ursviken. jag peppar verkligen nästa helg, om de nu bli av att åka bort ett tag. ni få int veta vars för ni är gaylords hehehahahaha

nu ska jag bara lyssna på lite musik sen ska jag krypa i säng, skönt ohye.

haha icket sne,happyface,bra humör och jättefin.
jag ljög gjorde jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0