i made it through the day YEY

GODDAGENS DUBBELHAKOR !
nej ja skoja ba, sitter och dunkar unserious musik med elvira. Och yes, fan va nice. Vi tänk uppträda
''jizz i my pants'' typ runt jul, fyfan va kul. oh well det va rent utsagt förjävligt jobbigt att stiga upp imorsehöll seriöst på att avlida och cutta mej i örat men hey i made it, sen idag va vi ju på john bauer och lyssnade på massa skit, och jag tro jag börja bestämma mej vad jag ska välja för linje. Bli bra.

nu tvingar jag elvira att massera mej och de är KUÖÖÖÖÖL . Haha sen ikväll ska ja typ bara ta de lugnt, ta ett bad,ansiktsmask osv sen datorn . fett nä
nu ska jag gaya loss HÅej

haha älskar er , CPPPPPPPN :] hohihihihihiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0