JULLOV ELVIRA!

blev visst mke bloggande idag känner josefin westin nordin (har insett att jag heter hela 2 väderstreck i efternamn)
men kan inte låta bli att skriva att jag längtar till jullovet som fan,inte bara för att slippa skola,mest för att det är så mysigt med julstämning och att jag och elvira ska ha världens ballaste lov. Inte slösa bort de på sömn alltså.

smakprov ur vår lååååånga lista över vad vi ska hinna göra:

• leka i snön, dvs åka madrass,bygga snögubbar,kojor och klättra i snöhögar.
det är ju fan de bästa som finns!
• julshoppa
• julbaka, pepparkakor,lussebullar and so on.
• ha en stund för oss själva i snön på julafton med glögg,varsitt paket och of course en liten gran.

det ska bli jättekul,vi kommer vara sysselsatta hela dagarna.
tagga jul elvira min ven ♥
smal tomte hihihihihih !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg till att göra cirklar i snön ;)

2009-11-22 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0