lucifer

wiho statistiken går upp

idag har min dag sugit så jävla mke , började dagen med att praktvurpa i nerförs backen till bussen , bli sjöblöt och tappa ut alla sakeri min fuckade handväska. sen ha skolan sugit, stan sög efter skolan , hitta inga skor ellr nåt. sen skrattade jag i bilen hem så mke så jag till slut började gråta haha sjuk.
och de är fan inte allt, men orka inte berätta mer nu. orka va emo, orka nåt
nu ska vi va glada barn , ska snart plugga tror jag. Btw va min pappa jättegenerös, han ville ge mej 1000kr att köpa kläder för eftersom jag lider klädbrist. Och nej jag är inte bortskämd, men just nu känner jag mej lite så.
tack pappa , det behövdes verkligen inte

ska packa ihop mej nu och gö nå vettigt shuuuuuuuebreeeehehhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0