nice

jåååååå jag orkar inte fara på öppet hus idag och trängas som satan , det känns fan för jobbigt så nu sitter jag här och dunkar musik. Ska snart ner ikällarn me paps och joel och plocka ihop lite julpynt. Sen ska vi då pynta lite,jag ska fräscha upp mej sen åka till maja och baka pepparkakor som sagt.
typ så ja, nu ska jag lyfta röven , eller åtminstone göra en ansats till det, sen gå ner och va duktig.
ska leta fram lite gosedjur till min kusin lovisa oxå , kommer bli hard knock att rensa ut mina gamla älskade utslitna djur . men allt kan ju inte ligga kvar där nere och ta plats.
pussn

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad fina ni är som bakar pepparkakor. Nåt jag lärt mig av att mamma och pappa flyttat till Stockholm: man saknar norrland och sina kusiner VÄLDIGT mycket när det börjar bli jul. Tråkigt att baka själv.



Hoppas du mår bra och att ni får nån snö och att NI KOMMER TILL STOCKHOLM NÅN GÅNG. Puss!

2009-11-28 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0