nothing's free

halå , sitter och packar min väska som ska med till mami imorrn. Tar alltså mitt pick och pack och drar till efterlängtade ursviken. Lyssnar på skitbra musik , har slängt upp håret i en ful frisyr och mår allmänt skitbra.
det är fredag imorrn och so provet gick perfa idag. Ett till plus att min so uppsats är klar. Ikväll sak jag bara läsa spanska glosor och läsa min bok till en recension. Och städa finns också med på min ''att göra'' lista för ikväll men de är lugna puckar, ska göra pappa glad.
fixade förresten fram en klocka åt honom som han saknat väldigt länge, så han blev ganska glad redan då.
heja mej typ. Na men nu ska jag gå och ladda min kamera så de kommer lite mer,nya fräscha? bilder.
pusspuss barn

ja herregud vilka söta barn , inser nu oxå hur sjukt längesen dedär är .
tiden springer iväg och jag hinner absolut inte ifatt den.

Kommentarer
Postat av: rasmus

rape!

2009-11-19 @ 18:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0