så kass

jåååååå de kommer nån bild på nyhåret, fast orka egentligen. nej ingen orkar . igår va jag med maria,rasmus och oskar. vi gjorde sannerligen inte mke. Såg tv hela kvällen men det var trevligt som vanligt.

sitt för tillfället här , förmodligen, och ska typ nu gå och lagga mariocart. är hemma från släkten osv.
idag va jag duktig så jag gick en promenad me joel och mamma, vi barnslade oss mest och ja vad ska man säga? jag hoppade på sån där konstig is som knakar på vattenpölar och hade allmänt skit kul sen hitta jag en
ninjapinne som jag började fäkta runt med så jag daskade till mamma med den. jag är tamejfan livsfarlig.
sen kasta vi runt den lite och jag började slåss me en träpinne som kaxa , jag tro den vann tyvärr men sanningen måste ju fram eller hur.
jajamen, det ha varit en lugn dag men jag är verkligen skittrött även fast jag sov ut i morse.
ska typ dra mej mot sängen om inte alltför länge, men först blåsa håret.
btw, läs makkie,tj,rasmus och moréns blogg > www.FuckbaMakkie.blogg.se kung
jajajajaja ha ett nice liv faglord fuckers puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0