sexmachine

hi there...gay
har nyss kommit in , slutade tidigt idag , åkte till stan, gick upp på norrhammar med elvira och träffade gamla homies,gick ner till stan igen med rebecca,sen satt vi och pratade utanför mej. det va kul att träffa henne igen :)
hm , nu ska jag snart käka middag sen åka till urs och va me rasmus och kanske nåra fler. vi få se hu de  blir.
Förresten vart jag offrad på spanskan av jävla lärarn som tvingade mej att skriva 11 meningar på tavlan , som jag inte ens va säker på om dom va rätt, så de sög ju. Hon gilalr att plåga mej ha jag märkt, undra varför just jag är offret i högen? oh well, har alltid varit så och kommer alltid vara så .

nu ska ja sluta waaaaaaaaaaaaaaaaaaina och gå och städa, pussn hörrni


haha nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0