so close baby

igår va de som sagt halloween kväll hos elvira, något av en  tradition skulle jag gissa, fast med helt nytt folk denna gång . Jag och elvira städade och pyntade och sen klädde vi ut oss, tyvärr skulle jag va djävul oc helvira en geisha...men vi såg nog mest ut som hoes båda två . Kommer bilder sen, när elvira lagt in lite pics . håll koll alltså
Sen komme sandra,maria,lisa,amanda och ida och vi käkade pommes och såg the shining igår istället, som för den delen var riktigt bra, fast den va typ gjord på familjen flintas tid och var ganska komisk. Jag va nöjd iaf, sen drog vi ut och träffa killarna sen gick vi tillbaks och spelade twister och snackade. Komme hem vid halv 3 kanske? ajo

nu ha ja just kommit hem till moröhöjden, vilket är lika med självmord. Jag längtar redan tillbaka till urs. Inte så att jag inte vill bo med pappa, för de är inte där skon klämmer. Utan att det är lite boshigt att bo här helt utan alla homies. så självmord.se på de.

imorrn ska vi på föreläsningspiss om gymnasiet, och jag bli guda nådigt stressad bara jag tänker på gymnasiet. pallar inte tänka på de nu, har lite jobbiga feelings för att skolan börja om imorrn igen,men de få bli ok. eller de måste bli ok.
kort inlägg dehär,nämen wtf nu ska ja käka sen sitta och va emo. PUSSAR

Everything I am
And everything in me
Wants to be the one
You wanted me to be



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0