tappa skon och låt dej falla head over heels

hejsan eh ja rubriken förstår bara nåra, sitter nu me fettma skålen full med popcorn i knät. Varför , undrar du säkert inte men jag vill så gärna berätta ändå. jag var sugen kort och gott. haha orka va så ful
nämen vi sluta tidigt idag, ha jobbat på druvan och de gick väll okej sen ha dagen flutit iväg snabbt. Ikväll ska jag till ursviken och vame rasmus så långt jag vet, sen kanske maria eller nån joinar , i don't know.
måste plugga nu för jag vill helst få bra på SO provet imorron, fast egentligen är jag oförmögen att tillmötesgå marias önskan om att plugga jävel men okej nu gör vi så ändå.

ska sluta snacka massa onödigt heåjojjajj
bli ingen bild för datorn lacka

Kommentarer
Postat av: maria

ahahahahahah jo jag med ;)

2009-11-19 @ 17:25:05
URL: http://lillmaadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0