tråk inlägg hej

aeeh , nej tja ...
vaknade ovanligt tidigt idag, halv 10 , men la mej tyvärr vid 3 inatt så jag är inte pigg just nu. Borde ha tagit igen massa sömn i helgen men det har jag inte gjort, ¨så tro de eller ej men jag är på väg mot the bed alldeles snart. åh harre de kommer inte bli onajs. Idag va vi hos farfar med majas familj oxå , stannade där någon timme och fikade och pratade. det var kul eftersom man inte se vår lilla farfar alltför ofta.
sen åkte vi till pappa och spelade spel sen drog ja mej hem hit igen träffade elvira, åt middag, låg i koma haha, såg serier och nu ska ja SOVA fifan va tagg jag blev på de.

gympa första timmen imorrn,volelyboll, tagga betyget nu elvira!
sen stan efter skolan tror jag de bli , aja palla snacka massa onödigt skit HÅEJEJEJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0